Which issues regarding Milan can Fülkrug resolve, and which ones can he not?
Something that’s been on my mind after watching a couple of recent Milan games with friends is how many different problems fans expect one striker to fix. I remember a similar situation years ago when everyone thought a new signing would magically solve build-up, finishing, and even pressing. With Fullkrug, I’m trying to be more realistic. He might help in some areas, but I doubt he’s a cure-all. It made me wonder which issues he could actually improve and which ones are clearly deeper team problems.
26 Views

Eine neue Spielplattform habe ich online gefunden, die kreative Mechaniken bietet, und testen wollte ich sie. Bei chicken road fiel mir auf, dass aus der Schweiz Spieler eigene Einstiegsbedingungen haben. Mit einem Spiel im antiken Design startete ich, einige Runden hintereinander verlor ich, und schon ans Aufhören dachte ich. Danach änderte ich meine Strategie leicht, und eine spezielle Sequenz wurde ausgelöst, die meinen Fortschritt beschleunigte. Spannend und fesselnd macht diese Dynamik das Erlebnis.